Zbor deasupra unui cuib de vise


Hotarat lucru, vara aceasta a fost, pentru mine, una a descoperirilor si a intalnirilor fericite. De curand, un prieten drag ne-a gazduit cateva zile in casa lui de la munte. Fara turisti zgomotosi, fara liste pe care sa bifezi atractii de neratat, fara un soare nemilos care sa ne bata in cap toata ziua: nici nu e de mirare ca as fi vrut sa pot ramane acolo toata vara! Singurele distractii cu care ne-am umplut timpul? Discurile cu povesti ale copilariei, pe care le-am descoperit cu mare incantare in podul prafuit, ascultatul vuietului pe care il face caderea de apa din spatele casei si admiratul jocului fluturilor. La toate aceste discipline, lasand modestia la o parte, trebuie sa va zic ca am excelat!
Asa mi-a venit ideea de a incerca sa imortalizez acel sentiment de liniste, de frumos, de pace. Fluturii si libelula m-au ascultat si au venit fara sa stea prea mult pe ganduri sa-mi impodobeasca farfuria si paharele. Acum, setul e in posesia gazdei noastre si face parte deja din povestea frumoasa a acelui crampei din natura. Tot ceea ce mi-au transmis mie fluturii din acele zile de vara va daruiesc acum si voua, sperand ca va vor insoti cat mai mult. E o stare de gratie sub al carei imperiu inca ma aflu si care sper sa nu ma paraseasca niciodata!









Preturi:
- farfuria - 70 lei
- paharele - 35 lei bucata
- set farfurie + 2 pahare - 120 lei

Iar daca vreti ca dansul delicat al fluturilor sa va bucure si pielea, nu doar ochii, rasfoiti noua colectie Aripi de bijuterii cosmetice: http://www.handmadesisterbeauty.blogspot.ro/2013/07/anatomia-unui-vis-colectia-aripi.html!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu