Salatiera de aur, circuitul handmade

Mare valve mare in lumea sportului! Ultima saptamana ne aduce vesti cum nu se poate mai ingrijoratoare: Djokovic a cazut in cea mai neagra depresie si a pus lacatul la sala de forta de mai bine de doua ore, aproape trei; Nadal plange in hohote de cinci zile incoace, si rezerva de batiste a supermagazinelor din Mallorca e in pericol: vom avea oare o criza a servetelelor in Spania? In sfarsit, din motive inca neelucidate, Andy Murray si-a aruncat toate incaltarile si a anuntat ca va juca, de acum inainte, in ciupici: cica sunt mai usori. De ce se intampla toate acestea? Dintr-un singur motiv: nici unul dintre ei nu au in servanta din sufragerie trofee ca al meu.
In urma cu nu foarte mult timp, Adrian Toca de la treizecizero.ro a decis sa organizeze un turneu de tenis pentru bloggeri. Turneul e la prima editie si ii uram: La cat mai multe! Pentru cei interesati, mai multe detalii  despre turneu gasiti aici: http://jucamtenis.treizecizero.ro/.  Bine-bine,  dar ce are Handmade Sister de-a face cu toate acestea? Am, deoarece eu, si nu alta, am mesterit primul trofeul din istoria Cupei Bloggerilor la tenis. De fapt, de ce sa va mai tin ca pe jar, iata trofeul pe care un blogger roman il va incerca cu dintii (e din ceramica, deci mare atentie!) si il va ridica maine deasupra capului:




      




Asadar, silence, please, caci va astept duminica, 4 august 2013, cu mic, cu mare, la Pescariu Sport&Spa, sa aflam care e Nastasele blogosferei romane!

UPDATE: Cel pentru care am mesterit acest trofeu este nimeni altul decat Mircea Mester de la http://mirceamester.ro/. Felicitari! Un set complet de farfurii Handmade Sister e la doar cateva turnee castigate distanta :)

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru trofeul creat, a fost maxim!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pentru trofeu, stă la loc de cinste în vitrina cu trofee. Aștept să-mi completez colecția cu următoarele. Spor și inspirație! :)

    RăspundețiȘtergere