De vorba cu Handmade Sister: Viata secreta a sticlei (interviu acordat CristinaTM.net, varianta integrala)



A fost odata ca niciodata o vreme cand raspundeam doar la un singur nume: Cristina Olaru. E o perioada pe care am lasat-o demult in spate. Mai exact, in urma cu patru ani, cand mi-am dat seama ca, pentru a duce o viata frumoasa, trebuie sa te inconjuri de oameni frumosi si de obiecte frumoase, si m-am hotarat sa fac ceva in privinta asta. De oameni frumosi (frumosi si pe interior, nu numai la suprafata!) am avut intotdeauna noroc, dar de obiectele frumoase am decis ca e cazul sa ma ocup eu insami.


M-am apucat de pictura pe sticla din pasiune, dar si de nevoie. Imi trebuiau marturii pentru nunta mea, si nu cred cava spun un secret cand marturisesc ca nu gaseam nimic multumitor. Minunea s-a intamplat pe o strada a mestesugarilor din Veliko Tarnovo, in Bulgaria. Baiul era ca, in timp ce pretul pe bucata nu era deloc unul ridicat, atunci cand ai nevoie de o suta de marturii pictate de mana, datele problemei se schimba substantial. Singura solutie: sa incerc sa cumpar candelute transparente si sa le pictez chiar eu.
Mi-a placut dintotdeauna sa pictez, si asta s-a vazut. Marturiile mele au iesit exact asa cum mi-am dorit. Toata lumea le-a apreciat. Desi n-am stiut-o atunci, pe loc, aceea a fost data de nastere a lui Handmade Sister . N-o serbez an de an J, dar nici n-am uitat de ea. Nici n-as avea cum. Dar sa revenim: la scurt timp, am trecut la decorarea paharelor din casa. Nebunia incepuse.
Am cumparat apoi farfurii transparente, alte pahare, alte farfurii, alte culori, alte pahare, alte farfurii, si asa mai departe. Era deja prea tarziu sa ma opresc!
Orice dependent stie ca, odata ce te apuci, e aproape imposibil sa te lasi. Asa si cu mine. Doar ca dependenta mea nu dauneaza sanatatii; dimpotriva, pentru o stare de bine care dureaza zi dupa zi dupa zi, chiar se recomanda!
Pentru ca se pare ca si altii gaseau greu marturii pe placul lor, am continuat sa mesteresc alte modele de marturii, dar si pahare pentru miri, nasi, parinti sau invitati. Acestea pot fi oferite cu succes si pe post de cadouri de casa noua sau pur si simplu asa, fara ocazie. Cine spune ca e nevoie de o ocazie speciala pentru a oferi cuiva un lucru frumos?
Imi place sa cred ca sticla si culorile prind viata si devin ce vor ele, eu doar le ascult si le ajut. Daca va place si voua ceea ce spun aceste culori, atunci vorbim aceeasi limba! Sunt Cristina Olaru, sunt Handmade Sister, si abia astept sa povestim: despre viata, despre prieteni, despre frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu