Liga Decoratiunilor de Paste, editia 2016

Am mai zis-o, dar nu strica sa ma laud din nou: de 4 luni si jumatate, sunt mamica! Si sunt cum nu se poate mai fericita: Eric-Alexandru ma tine permanent in priza si imi da nenumarate motive de bucurie zi de zi. Dar asta inseamna si ca am avut mai putin timp (mai precis, deloc) pentru ce-mi place mie sa fac cel mai mult si mai mult, adica sa mesteresc. Ei bine, cu ocazia sarbatorilor de Paste, am gasit o ocazie numai buna sa ma mobilizez si sa fauresc niste decoratiuni pentru masa. M-am pus pe treaba si am finalizat asa:













 

Figurinele din fetru costa 15 lei/buc.
Cosul gaina din fetru costa 30 lei/buc.
Ouale din lemn pictate costa 25 lei/buc.
Suporturile din portelan pentru ou pictate, hainutele egg cosy si ouale din fetru au fost vedete sj anul trecut. Le gasiti aici: http://www.handmadesister.blogspot.ro/2015/03/cadouri-practice-si-jucause-pentru-paste.html. Iar anul acesta, le-am diversificat si pe verde si rosu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu