De veghe in campul de maci

Din cand in cand, fara sa am nevoie de un motiv anume si indiferent de anotimp, imi aduc aminte de dragele mele campuri de maci. Insa campurile de maci nepopulate n-au niciun farmec, asta o stie toata lumea. Si ce mi-am zis eu apoi? Pai nicio alaturare nu poate fi mai nimerita decat cea dintre frumusete si intelepciune, iar mie, pe cana mea, pe care o folosesc zi de zi, exact asta imi trebuie. Deja eram cu un pas mai aproape de scopul meu. Dar n-are rost sa va mai tin ca pe jar. Destul cu vorbaria si cu ghicitorile! Iata rezultatul:















Pictura manuala pe portelan, realizata cu culori speciale pentru ceramica, arse la cuptor pentru fixare.
Se spala manual, cu apa calduta, fara a se folosi bureti abrazivi.
Volum: 250-300ml.

Pret: 70 lei (cana cu infuzor si capac).

Un comentariu:

  1. Arata splendid macii aceia stilizati! despre vietatea ochioasa siinteleapta care populeaza lanul...numai de bine! :)
    Mi-ai dat o idee foarte buna de cadou, draga mea Cristina!

    Spor, energie si inspiratie sa ai!
    Te imbratisez!

    Ilda
    Lavender Thougths

    RăspundețiȘtergere