Canite indragostite pana peste cap

Pana nu demult, nu ma innebuneam deloc dupa mesajele inscriptionate pe tot felul de suporturi. Mi se parea ca daca ai ceva de zis, zici, nu scrii pe un tricou, cana, pahar sau mai stiu eu ce. Dupa care mi-am adus aminte de ce am invatat in scoala. Dupa nici mai mult, nici mai putin de 7 ani de latina, fentati cu talent de fotbalist brazilian, am ramas cu fix trei expresii destepte, numai bune de strecurat in conversatii. Prima si cea mai importanta, ilustra zicere Verba volant, scripta manent, care iata ca, peste ani, isi arata utilitatea :)
Pe de alta parte, Aquila non capit muscas nu mi-a ajutat cu absolut nimic in viata, cel putin pana acum, iar cel de-al treilea proverb teama mi-e ca deja l-am uitat :) 
Dar de ajuns cu vorbaria, sa vedem mesajele si canitele:


I love you so maci!

 

I love you even moor!
 

N-o sa zic ca sunt potrivite pentru sfantul Valentin sau Dragobete, o sa zic ca-s potrivite pentru orice ocazie, sau chiar si asa, intr-un moment oarecare: iubirea nu are nevoie de ocazii speciale ca s-o declari sau ca s-o simti.

Canitele sunt din portelan si au fost pictate in culori speciale pentru ceramica, rezistente la spalat.

Pret:
60 lei/bucata
100 lei/setul de 2 bucati

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu