Cadou pentru bebelus: povesti cu soricei si urari de bine!


De o luna si un pic sunt matusa. Varul si sotia lui au un baietel frumos foc, Sebastian, pe care cu greu ma pot abtine sa nu-l bag in poseta la plecare ca sa ma mai bucur de el si acasa  :)
Inca de cand a venit pe lume m-am tot gandit la un cadou special pentru el. Nu stiam exact ce va fi, dar voiam sa fie ceva care sa transmita toate gandurile mele bune pe care le trimiteam catre el si parintii lui.

Cum deja cele necesare pentru proiectele de Craciun sunt pe stoc, mi-a venit ideea sa folosesc un clopotel. Inauntru am creat si imortalizat o frantura de poveste, una potrivita si pentru baietei. Sper ca obiectul final transmite toate urarile mele catre o faptura la inceput de drum: Sebastian, draga, sa ai parte de o viata ca-n povesti, plina de culoare, prieteni, voie buna si multe, multe bucurii!
Ce ziceti, mi-a iesit?








Zile de poveste va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu