Cadouri de Sfantul Valentin si Dragobete, mesterite cu suflet, daruite cu dragoste!

Anul acesta, mi-am zis ca n-ar strica sa folosesc mai mult rosu in mestererile mele! Si cum modelele cu inimi sunt un pretext cum nu se poate mai potrivit pentru proaspat luata mea hotarare, am exersat, am analizat si au trecut de controlul calitatii dupa cum urmeaza:




Cercei cu tortite: inimi impresioniste 1



 Cercei cu surub: inimi impresioniste 2


Diametru: 14 mm (cu tot cu baza)
Pret: 30 lei/ perechea

 Colectia rosu inchis

 Brosa modelata din lut cu uscare la aer,
pictata manual si lacuita pe ambele fete

Dimensiuni: 3,6 x 4 cm
Pret: 25 lei

Cercei cu surub, modelati din lut
cu uscare la aer, pictati si lacuiti

Dimensiuni: 14 x 14 mm
Pret: 10 lei/ perechea

Pandantiv in forma de inima, modelat din lut
cu uscare la aer, pictat si lacuit

Dimensiuni: 23 x 25 mm
Pret: 25 lei (include snurul rosu din bumbac cerat)

Colectia rosu aprins

 
Brosa modelata din lut cu uscare la aer,
pictata manual si lacuita pe ambele fete 

Dimensiuni: 3,6 x 4 cm
Pret: 25 lei

 Cercei cu surub, modelati din lut
cu uscare la aer, pictati si lacuiti

Dimensiuni: 14 x 14 mm
Pret: 10 lei/ perechea

Pandantiv in forma de inima, modelat din lut
cu uscare la aer, pictat si lacuit

Dimensiuni: 23 x 25 mm
Pret: 25 lei (include snurul rosu din bumbac cerat)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu